Dato og tid er 19. okt 2018 09:36:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: UV jagt ved Fyn - Nybegynder

Geografisk sted: Odense
Jeg fik af vide at dette var stedet man skulle henvende sig når det drejer sig om spørgsmål vedr. uv jagt. Jeg er uv jagt-jomfru. Jeg er blevet sindsygt nysgerrig efter at prøve kræfter med denne spænende fiskeri-form. Jeg har investeret i hele udstyret. 7 mm våddragt, harpun, sokker, finner, handsker, bøje, maske, snorkel, kniv og blybælte. Jeg skal ud og afprøve det på søndag. Nu er spørgsmålet - hvor skal jeg køre hen for at have størst chance for at se fisk. (umiddelbart vil alene det at se dem vel være en succes- jeg har ingen forventninger om at komme hjem med en masse fisk første gang) Men kunne man komme tæt på en flad ville det da være fedt.

Så spørgsmålet er - Hvor på fyn vil I anbefale en nybegynder at starte på dette tidspunkt af året?

Gut på 28 der er blevet frygtelig nysgerrig efter at prøve kræfter med UV Jagtens mysterier. Er altid frisk på en tur til de fynske kyster. Jeg kender desværre ikke rigtig nogen der dyrker UV Jagt - så er der nogen der sidder i samme situation så skriv - sikkerhedsmæssigt er det jo bedst når man er to.

Titel: UV Jagt steder

Geografisk sted: Odense
Umiddelbart har jeg læst mig til at det skulle være godt fra Kerteminde op forbi Hindsholm og Måle. Men jeg er meget åben for forslag da jeg som sagt er 100% grøn.

Gut på 28 der er blevet frygtelig nysgerrig efter at prøve kræfter med UV Jagtens mysterier. Er altid frisk på en tur til de fynske kyster. Jeg kender desværre ikke rigtig nogen der dyrker UV Jagt - så er der nogen der sidder i samme situation så skriv - sikkerhedsmæssigt er det jo bedst når man er to.

Titel:
Brugeravatar

Geografisk sted: Taastrup (kbh)
Certifikat(er): Tdi: FULL CAVE SIDEMOUNTDIVER
Dykkerklub: Havbasserne
hvis du er på jagt efter andre uv-jægere så prøv at kontakte http://www.sportsdykning.dk/page.php?id=26

de må kunne hjælpe dig igang

siden her er nok mest for flaskedykkere

Motto: Mange ville nå større højder, hvis de havde mere dybde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time